Tuesday, April 18, 2023

Bir patates gibi hissediyorum

Asla gösterme

Mutsuz olduğunu

Asla onlara gösterme

Burada 

tam olarak şuanda 

Burada

Olmak istemediğini

Buradan kaçmak istediğini


Heryerde insanlar

Bana ne yapıcağımı söylerler

Ben sadece dinlerim

Hep de dinleyeceğim

Çünkü ben benim

Ve ben hep dinlerim


Acaba ne zaman böyle hisstemeyeceğim

Hissiz. 

Sessiz.

Kimsesiz.

Umutsuz. 


Sen

Evet sen

Şuanda Türk olmayan biri isen 

Ve bunu okuyor isen

Zaten çeviri yapmış olman gerek

Çok meraklı olduğunu anlıyorum

Ama ben sadece düşüncelerimi yazıyorum

Kimseyi yargılamıyorum

Ya da üzmek istemiyorum

Umarım benim kederim

Seni de kederlendirmez


Sistem beni bunaltıyor

Sistem neden hep böyle

Şuanda sınıftayım

Bir patates gibi hissediyorum

Her türlü yemeğe yakışıyorum

Tadım da ne güzel ne kötü

Çoğu insan beni sever ama

Çok da önemsemez

Yanındaki et ile birlikte çok da güzel gider ama



No comments:

Post a Comment

Min amethyststein

Du er som en amethyststein Folk tror du er bare en vanlig stein Men hvis de kan finne  det som er inn i steinen, Det som er inn i deg Det sk...