Tuesday, February 20, 2024

Snart er det slutt (eksisterer som en klisjé)

Dine øyne skinner som solen
Når du lener deg mot meg
og prøver å høre hva jeg sier
Smilet er ditt, hjertet mitt er ditt

Er det veldig klisjé?
Å ha følelser som ingen andre ser
Å ha følelser som ingen andre føler

Er det ikke klisjé?
At jeg skriver dikt
Når jeg bare har følelser

Er det ikke så underlig?
Hvordan du kan knuse hjertet mitt 
Uten en anelse om at du gjør det

Men det er jo ikke du som knuser det
Det er bare jeg som fyller det
Med håp og kjærlighet

Det er jeg som er problemet
Igjen
Men det skal ta slutt 
Snart 
blir det bare små biter av det igjen

Jeg tror jeg liker å elske noen
uten å si et ord
det skaper en fred i tilværelsen min
Men jeg aner ikke hvorfor...

No comments:

Post a Comment

Min amethyststein

Du er som en amethyststein Folk tror du er bare en vanlig stein Men hvis de kan finne  det som er inn i steinen, Det som er inn i deg Det sk...